Kaarinan Kokoomusnaiset ry

Kaarinan Kokoomusnaisten paikallisyhdistys on osa Kokoomuksen Naisten Liittoa ja Kansallista Kokoomus -puoluetta. Kokoomusnaiset haluavat kehittää Kaarinan kaupungista kannustavan ja mahdollistavan paikan asua ja elää. Tärkeitä arvojamme ovat vapaus ja vastuu, demokratia, mahdollisuuksien tasa-arvo, sivistys, suvaitsevaisuus ja välittäminen.

Pyrimme toiminnallamme edistämään naisten osallistumista yhteiskunnalliseen keskusteluun ja päätöksentekoon.

Kuvassa Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten edustajistoa edustajakokouksessa Hyvinkään Sveitsissä 18.-19.11.2023

Valtuustokaudella 2021-2025 yhdistyksemme jäsenistä löytyy kaupunginvaltuutettuja ja toimimme aktiivisesti eri lautakunnissa. Lisäksi toiminnassa on mukana paljon aktiivisia naisia eri luottamustehtävissä ja järjestöissä.

Olet aina tervetullut mukaan toimintaamme!

Mira Ruponen-Kuutti (kuvassa), puheenjohtaja

mira.ruponen-kuutti@kaarina.fi